Analýza správania spotrebiteľov
Analýza správania spotrebiteľov
Štatistiky, údaje, výskum a osvedčené postupy sú pre daný trh veľmi dôležité. Nenahradia však znalosť toho, čo chcú používatelia. Chcete zistiť, ako sú vaše produkty vnímané na zahraničnom trhu? Alebo akú značku použiť pre danú krajinu? Vtedy je ideálnou možnosťou prieskum, ktorý sa najčastejšie vykonáva prostredníctvom online dotazníkov s využitím jedinečnej platformy, ktorú prispôsobujeme projektom.
Som zaS čím vám môžeme pomôcť
Skupina účelov
Zistíme, aké je správanie cieľovej skupiny.
Predvoľby zákazníka
Zobrazia sa preferencie zákazníka.
Proces nákupu zákazníka
Povedieme vás cez nákupné zvyky zákazníkov.
Sociálne siete a PR
Pomôžeme vám s budovaním vzťahov so sociálnymi médiami a PR
Čo vám to prinesie?
Prehľadný dokument s interpretáciou .
Znalosť toho, po čom zákazníci túžia .
Spätnú väzbu od používateľov, ako vnímajú váš produkt alebo službu.
Definíciu cieľových skupín a zákazníckych perzón .
Analýzu, na základe ktorej môžete definovať stratégiu vstupu na zahraničný trh.