Analýza trhu
Analýza trhu
Chcete svoje produkty alebo služby presadiť v zahraničí? Neexistuje lepší spôsob, ako začať s analýzou. Odhalí, ako funguje konkrétny trh – kúpnu silu, online a offline správanie zákazníkov, nákupné zvyky, obľúbené platobné metódy alebo dokonca legislatívu. Príslovie „Dvakrát meraj, raz rež“ platí dvojnásobne pre medzinárodnú expanziu. Dôkladná analýza vám bude kryť chrbát.
Som zaS čím vám môžeme pomôcť
Lokalizačné vzory
Poskytneme vám „best practices“ (najlepšie tipy pre lokalizáciu).
Proces nákupu zákazníka
Prevedieme vás cez nákupné zvyky zákazníkov.
Preklady a lokalizácie
Poskytujeme preklady a lokalizácie.
Dôveryhodnosť
Odporučíme vám prvky, ktoré zvýšia vašu dôveryhodnosť (certifikáty, zákaznícke portály).
Sociálne siete a PR
Pomôžeme vám s budovaním vzťahov so sociálnymi médiami a PR.
Reklamný potenciál
Zhodnoťte reklamný potenciál. Nastavíme trhovisko a porovnanie produktov.
Legislatívne zmeny
Upozorníme vás na príslušné právne predpisy a miestnu DPH.
Čo vám to prinesie?
Ucelenú analýzu zahraničného trhu
Best practices a ďalšie tipy od rodených hovorcov .
Poznanie odlišností zahraničného trhu.
Lokalizačné a prekladateľské tipy .
Súhrn rizík a príležitostí.
Závery a odporúčania pre postup pri expanzii.