Prečo si pred vstupom na zahraničný trh nechať vypracovať analýzu?

  • Blog
Zdieľať:

Čo sa pri analýze dozviem

Zameriavame se na:

  • Prehľad trhu.
  • Vyhľadávacie frázy  (tzv. analýza kľúčových slov), t. j. ako ľudia na danom trhu vyhľadávajú produkty, na ktoré sa zameriavate, v zahraničí.
  • Veľkosť a vyspelosť konkurencie.
  • Sociálne siete - ktoré sú vhodné pre môj typ podnikania.
  • Typický zákazník (persona) - pre e-shop a pre veľkú strojársku spoločnosť.
  • Príležitosti v online a offline marketingu - od PPC reklamy po veľtrhy a členstvo v obchodných komorách a zoskupeniach.
  • Praktické otázky – dane, založenie podniku v zahraničí alebo základné právne aspekty podnikania v krajine.
  • Lokalizácia - napr. populárne spôsoby platby v danej krajine (v prípade e-shopu).
  • Zhrnutie příležitostí a rizik  vstupu na trh (analýza SWOT).

Kombináciou analýzy podnikateľského prostredia v krajine a vášho špecifického typu podnikania vám pripravíme komplexnú a na mieru šitúanalýzu, ktorá vám pomôže premyslieť stratégiu expanzie.

Má zmysel robiť analýzu aj pre strojárske a výrobné spoločnosti?

Som si istý, že je. V praxi sa často stretávame s tým, že výrobné spoločnosti chcú "otestovať" vybraný zahraničný trh alebo na ňom hľadajú distribútorov. Aj tu vám môžeme pomôcť. Máme prístup kzahraničným databázam, v ktorých dokážeme nájsť potenciálnych distribútorov a sprostredkovať prvý kontakt s vybranými spoločnosťami.

Stratégia a dôveryhodnosť

Po analýze zvyčajne nasleduje konkrétna stratégia vstupu na zahraničný trh spolu s časovým plánom, ako expanziu prakticky realizovať. V prípade spoločností, ktoré hľadajú distribútora, sa vo väčšine prípadov zaoberáme tzv.microsite - základnou lokalizovanou webovou prezentáciou pre zahraničný trh na doméne danej krajiny. Dlhodobo úspešné spoločnosti postupne budujú svoju značku a rozvíjajú svoje jazykové verzie na konkrétnych trhoch. A keďže dôveryhodnosť je jedným z pilierov úspešného vstupu do cudzej krajiny, kladieme na ňu dôraz.

Prvá ochutnávka zadarmo

Keďže neradi kupujeme zajaca vo vreci, ponúkame našim zákazníkom bezplatnú službu Check-In. Toto je ochutnávka našej analýzy pre jednu konkrétnu krajinu. Ak uvažujete o expanzii do zahraničia, kontaktujte nás.

Máte záujem? kontaktujte nás

Táto stránka je chránená reCAPTCHA a platia pre ňu Pravidlá ochrany osobných údajov a Podmienky používania služieb spoločnosti Google.