Prečo si pred vstupom na zahraničný trh nechať vypracovať analýzu?
- Blog
Čo sa pri analýze dozviem
Zameriavame se na:
- Prehľad trhu.
- Vyhľadávacie frázy (tzv. analýza kľúčových slov), t. j. ako ľudia na danom trhu vyhľadávajú produkty, na ktoré sa zameriavate, v zahraničí.
- Veľkosť a vyspelosť konkurencie.
- Sociálne siete - ktoré sú vhodné pre môj typ podnikania.
- Typický zákazník (persona) - pre e-shop a pre veľkú strojársku spoločnosť.
- Príležitosti v online a offline marketingu - od PPC reklamy po veľtrhy a členstvo v obchodných komorách a zoskupeniach.
- Praktické otázky – dane, založenie podniku v zahraničí alebo základné právne aspekty podnikania v krajine.
- Lokalizácia - napr. populárne spôsoby platby v danej krajine (v prípade e-shopu).
- Zhrnutie příležitostí a rizik vstupu na trh (analýza SWOT).
Kombináciou analýzy podnikateľského prostredia v krajine a vášho špecifického typu podnikania vám pripravíme komplexnú a na mieru šitúanalýzu, ktorá vám pomôže premyslieť stratégiu expanzie.
Má zmysel robiť analýzu aj pre strojárske a výrobné spoločnosti?
Som si istý, že je. V praxi sa často stretávame s tým, že výrobné spoločnosti chcú "otestovať" vybraný zahraničný trh alebo na ňom hľadajú distribútorov. Aj tu vám môžeme pomôcť. Máme prístup kzahraničným databázam, v ktorých dokážeme nájsť potenciálnych distribútorov a sprostredkovať prvý kontakt s vybranými spoločnosťami.
Stratégia a dôveryhodnosť
Po analýze zvyčajne nasleduje konkrétna stratégia vstupu na zahraničný trh spolu s časovým plánom, ako expanziu prakticky realizovať. V prípade spoločností, ktoré hľadajú distribútora, sa vo väčšine prípadov zaoberáme tzv.microsite - základnou lokalizovanou webovou prezentáciou pre zahraničný trh na doméne danej krajiny. Dlhodobo úspešné spoločnosti postupne budujú svoju značku a rozvíjajú svoje jazykové verzie na konkrétnych trhoch. A keďže dôveryhodnosť je jedným z pilierov úspešného vstupu do cudzej krajiny, kladieme na ňu dôraz.
Prvá ochutnávka zadarmo
Keďže neradi kupujeme zajaca vo vreci, ponúkame našim zákazníkom bezplatnú službu Check-In. Toto je ochutnávka našej analýzy pre jednu konkrétnu krajinu. Ak uvažujete o expanzii do zahraničia, kontaktujte nás.