Stratégia expanzie do zahraničia
Stratégia expanzie do zahraničia
Je lepšie vstúpiť na zahraničný trh priamo s vlastným e-shopom, cez Marketplace alebo cez distribútora? To nie je jediná otázka, na ktorú môže odpovedať stratégia zahraničnej expanzie. V ideálnom prípade je priamo prepojená s analýzou trhu a jej výsledky vyústia do kompletného návrhu efektívneho prieniku na zahraničný trh. Pripravujeme tiež stratégie internacionalizácie pre spoločnosti a výrobné spoločnosti.
Som zaS čím vám môžeme pomôcť
Odporúčania na rozšírenie
Odporučte a podporte údajmi vhodnú formu rozšírenia
Plán aktivít
Naplánujeme kroky vašej expanzie na zahraničné trhy.
Časový harmonogram krokov.
Pripravte časový a finančný harmonogram.
Čo vám to prinesie?
Plán jednotlivých krokov pri expanzii.
Prehľadnú časovú a nákladovú os vstupu na zahraničný trh.